2017. július 31., hétfő

BOOKTUBE-A-THON 2017 WRAP-UP | Lássuk az eredményt...


A hét könyvből összesen ötöt fejeztem be és egynek a felét olvastam el. Tehát csak egyetlen könyv maradt érintetlenül, amelyről kicsit éreztem is, hogy ki fog csúszni (ez nem azt jelenti, hogy kímélni fogom :D) Személy szerint én élveztem a kihívást és nagyon örülök, hogy részt vettem rajta, mivel kisebb olvasási válságból rántott ki. Végül pedig néhány gondolat a könyvekről.

A sötétség vadászai: Tudtam, hogy milyen lesz a kötet, hiszen hatot már elolvastam. Aki egy könnyed, ifjúsági könyvsorozatra kíváncsi, az mindenképp kezdje el a köteteket.

Hellsing 1-2: Határozott nyitány, határozott folytatással. Izgalmas, pörgős, a rajzok kellően brutálisak és ami a legfontosabb... Igazi, karakteres vámpírok.

Félnóta: Belepillanthattam Tőzsér Árpád verseibe, melyek közül egypárat megjegyeztem magamnak. Tetszik, hogy van a költőnek egy stílusa.

Tóték: Abszurd, groteszk humor. Nevetni kényszerít, hogy miután befejezted hirtelen üthessen beléd.

Extansa: Az eddigi oldalak alapján nagyon furcsa könyv. De olyan tényleg nagyon furcsa könyv. 

1 megjegyzés:

  1. Szerintem ez tök jó arány! Becsülöm azokat, akik indulnak ilyeneken, nekem nem megy ilyen gyorsan az olvasás :D

    VálaszTörlés