2018. március 30., péntek

10+1 képregény, amit el kell olvassak | Képregénysarok

1.) Mark Millar: Wolverine: Old Man Logan
Kövezzetek meg, de eddigi olvasói pályafutásom során még egy X-Men képregényt sem olvastam annak ellenére, hogy szeretem a filmek világát és a bennük rejlő értékeket. Itt az ideje, hogy ez megváltozzon és a választásom az egyik legnépszerűbb Rozsomák történetre esett, az Old Man Loganre. Részben azért mert tetszik az a sötét szuperhős utópia, amit felvázol, s részben azért mert nagyon szerettem a tavalyi Logan filmet, mely e képregény alapján készült.

2.) Alan Moore: V for Vendetta
Egyetlen ok. Imádom a filmet! És ha a film szenzációs, muszáj megismerkednem az eredetével, meg amúgy sem olvastam még Alan Moore képregényt. Két legyet egy csapásra.

3.) Brian K. Vaughan: Y: The Last Man 1. – Unmanned
Tetszik az alapötlet. Engem könnyen meg lehet venni az ember egyedül a Földön tematikával. Sok kedvencem is van a témából, s gondoltam nézzünk bele ebbe is. 

4.) Gabriel Bá – Fábio Moon: Daytripper
Rengeteg helyről hallottam már dicsőítő szavakat a Daytripperről. Ha jól tudom több díjat is bezsebelt és elképesztő népszerűségnek örvend leginkább külföldön, de itthon is hallani azért róla. 

5.) Akira Hiramoto: Prison School 1.
Az első manga a 11 rajzolt sztori közül. Az animét tavaly néztem végig és egyből beleszerettem abba a beteg, de mégis szerethető világba, amit felvázolt. Ez egy sírva nevetős olvasás lesz. 

6.) Inio Asano: Goodnight Punpun 1.
És a második manga, melyről őszintén szinte semmit nem tudok. Ami mégis indokolta, hogy felkerüljön a listára, hogy időről-időre találkozok vele itt-ott és mindig lenyűgöznek a rajzrészletek, amiket látok, mert elképesztő kreativitásra utalnak és arra, hogy ez nem egy szokványos darab a műfajból.

7.) Craig Thompson: Blankets
Craig Thompsont ötmillió irányból istenítik, rengeteg díjat kapott munkásságáért és elsősorban a Blankets című művéért. Ezért is érdekel.

8.) Jason: I Killed Adolf Hitler
Ez a francia alkotó is elsősorban a kreativitásáról ismert, s én amikor megláttam ezt a címet és ezt a borítót... Csak annyi jutott el az agyamig, hogy ez nekem kell.

9.) Jonathan Hickman: East of West 1. – The Promise
Mert szomjazom egy brutalitással megspékelt, izgalmas epic képregény sztorira és ez minden jelenetével annak tűnik. A dobjunk össze minden műfajt mentalitással meg csak érdekes dolgok tudnak születni.

10.) Jonathan Luna – Sarah Vaughn: Alex + Ada 1.
Ez szintén az a képregény, amitől úgy gondolom zeng az internet és én nem akarok kimaradni a dicsért élményből. Az alapsztori érdekes, a megvalósítás is korrektnek tűnik. Jöhet!

+1.) Neil Gaiman – Sam Kieth: The Sandman 1. – Preludes & Nocturnes
És a végére hagytam a csúcsok csúcsát. A képregényt, ami a legjobban hoz lázba. A Sandman sorozatba már régóta bele akarok kezdeni, révén Gaiman rajongó vagyok, s mert sok helyen emlegetik úgy, mint minden idők legjobb képregény sorozata. Úgy gondolom most eljutottam arra a pontra, hogy készbe is vegyem a kötetet és magamba szívjam az élményt, amit rejtegethet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése