2018. március 25., vasárnap

1perces | Ömlesztve mindenről

Az igazság az, hogy túl sok bejegyzést kezdtem el tervezni a napokban, s ebből végül egyik sem lett befejezve (szomorú.) De! Ez nem azt jelenti, hogy ezek nem lesznek posztolva, ugyanis a húsvéti szezonkor tervezek megint maratoni bloggerkedést, így minden amit terveztem meg fog valósulni (csúszva.)

Amúgy! Pénteken Nagyszalontán, Arany János szülőházában jártam, illetve az ottani Arany János múzeumban, ahol igazán érdekes és  kellemes élményben lehet részetek. Egyszer érdemes kipróbálni (csak éljétek túl a csiga lassú határátkelést.) 

Amúgy! Március elején a Fészek Színház egyik hirdetését láttam a Gém című előadásról, s én rájöttem, hogy ezt már láttam egy évvel ezelőtt (csupán a memóriámat kéne kezeltetni.) Egyébként egy könnyű kis szórakoztató darab, ha valakit érdekelne.

Amúgy! Nemsokára könyvfesztivál, s már a programok is kikerültek, én pedig már napok óta böngészem, hogy mit kéne látni, de eddig semminél nem állapodtam meg annak ellenére, hogy sok minden érdekel. Ti voltatok már így? De hogy milyen könyveket tervezek zsákmányolni, na arról pontos képem van (mondjuk pénz is kéne.)

Amúgy! Több filmet kéne néznem, amit nem tudom, hogy valósíthatnék meg ha már most is időm egy tetemes részét ebbe ölöm. De haladok az 50 film - 50 nemzet című projektemmel és a tavalyról kimaradt darabokat is folyamatosan pótlom (hurrá!)

Amúgy! Kicsit talán túl sok ebben a bejegyzésben az amúgy, meg a zárójeles megjegyzés, így én nem is fecsérelnék több szót a semmire. Menjetek és töltsétek valami hasznosabbal az értékes időt (csak néha gyertek vissza.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése