2018. június 18., hétfő

Nyári tervezés | TBR, blogolás és cicák

Na az a helyzet, hogy az utóbbi időben ilyen-olyan okok miatt igencsak elhanyagoltam ezt a blogfelületet. Úgy voltam vele inkább várok addig, amíg lesz időm rendes tartalmat készíteni, mert annak semmi értelme, hogy kényszerből posztolgatok mindenféle hülyeséget. És most, hogy eljött a nyár (18. napja...) szeretném átvenni mit is várok ettől a csodálatos évszaktól. 

1.) 35 könyvet kéne elolvasnom a nyár folyamán és ezt nem tudom hogyan fogom kivitelezni
Úgy voltam vele mindig óvatosan bánok a tbr listáim előállításával, így itt az ideje a merészebb hozzáállásnak. Hogyha ez a szám nem is fog összejönni, azért örülnék neki, ha sikerülne megközelíteni. Már csak azért is mert rengeteg megkezdett kihívásom van, amihez nem csupán egy kötetet kéne elolvasnom, hanem több tucatot. 
Tartozom még a  2018 – 18 szerző – 18 nemzet című kihívásnak jó pár kötettel. Nyárra ütemeztem be a Fantasy rajongóknak 2018-at, melyre 9 fantasy művet kéne kivégeznem (e kapcsán lesznek bejegyzések is.) És persze gimnazista vagyok, emelt magyar a cél, tehát rám vár az egész szépirodalom. Ráadásul szeretném becélozni a dráma OKTV-t is...    

2.) 50 film megnézése a cél, ez annyira nem is vészes
Ehhez nem is írnék sokat, mert adja magát. Szeretném, hogy a filmek változatosak legyenek, illetve szeretném az általam készített 50 film - 50 nemzet kihívás legalább 50%-át teljesíteni. Egyébként jól haladok vele és nem egy remek filmmel ismerkedtem meg általa.

3.) Szeretnék több időt fektetni az írásba és szeretnék befejezni egy hosszabb irományt is
Nem tudom említettem e már, de próbálkozom az írással és mind a három műnemben igyekszem gyakorolni magam. Persze ehhez rengeteg idő kell és nyáron úgy gondolom rendelkezem annyival, amennyi elég. Rengeteg befejezetlen vers és novella vár rám, valamint egy félbehagyott dráma is. És nem rég belekezdtem egy újfajta, kísérleti irományba is. Ez viszont sokkal több erő és idő befektetést igényel, úgyhogy meglátjuk mi lesz vele.

4.) Szeretnék még változatosabb posztokat készíteni
Bár eddig is ezerféle tartalom volt már megosztva ezen a blogon, de úgy vagyok vele miért ne lehetne még több? Főleg mivel rengeteg bejegyzés terv porosodik a tervezetek között és ideje lenne ezeket legépelni.

5.) 1 hét, 1 bejegyzés, mint mindig...
Már-már hagyomány, hogy ezt mindig kiírom, de tényleg jó lenne ha most összejönne. A blogolás egy olyan tevékenység, amit élvezettel csinálok és jó lenne nagyobb mennyiségben és jobb minőségben végezni.

Hát majd meglátjuk mit hoz a jövő. Én bizakodó vagyok, mert a május kissé összezúzta a lelkem annak ellenére, hogy nem egy jó élményben volt részem. Hamarosan indul a posztolós maraton vonat, addig is kellemes nyári készülődést! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése