2018. január 20., szombat

5 remek könyves kihívás | Moly kihívások

Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én gyakran kapom meg azt a vádat a környezetemben, hogy eléggé felszínesen olvasok, ergo a magyar, angol, amerikai hármason kívül ritkán veszek kötetet a kezembe. Bár én azért tudnék ezzel vitatkozni, de pont itt egy olyan kihívás, mely ezt az olvasási problémát tudja kiküszöbölni.

A lényege, hogy 2018-ban el kell olvasni 18 különböző nemzetiségű írótól származó könyvet. Egyszerűnek tűnik, de mégsem olyan könnyű.     
Ez a kihívás tökéletes azoknak, akik nem igazán olvasnak változatosan. Én mondjuk személy szerint többféle műfajt érintek egy-egy évben, de tudom, hogy vannak akik leragadnak egy-egy zsánernél.

Ennek a lényege, hogy van 36 változatos téma/kategória, melyből 18-hoz kell elolvasott könyvet csatolnod.   
Biztos vagyok benne, hogy rengetegen nagyon szeretitek a fantasyt, mint jómagam, hisz egy mindig epikus világgal és szerethető karakterekkel dúsított könyvélményt kapunk. Egy olyan igazi világ elől menekülős élményt. 

Itt a feladat csupán annyi, hogy három egymást követő hónapban el kell olvadni 3-3-3 fantasy műfajú művet.
Nem hinném, hogy említettem volna eddig, de én irodalmi-dráma tagozatos tanuló vagyok, ennek ellenére jó néhány alapmű kimaradt nekem a színdarabok világából.

Ebben a kihívásban egy hét alatt kell elolvasni hét drámát úgy, hogy minden napra jusson egy. Nem könnyű, de annál izgalmasabb.
És ki, hogy áll a költészettel? Én imádok verset olvasni és remélem ezzel nem vagyok egyedül. Ha pedig igen, akkor itt egy kihívás, hogy ez megváltozzon.

A lényege ugyanaz, mint az előbbinek. Egy hét, hét verseskötet, minden nap egy.
Képek forrása: Google Képek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése